همکاری با انجمن روان‌شناسی صنعتی و سازمانی ایران
اثر منتورینگ بر اثربخشی آموزش کارکنان با میانجی‌گری دیده شدن در کار

مریم سیفی؛ محمد کشاورز

دوره 10، شماره 2 ، آذر 1402، ، صفحه 245-260

https://doi.org/10.22055/jiops.2023.43901.1355

چکیده
  امروزه بسیاری از سازمان­ های پیشرفته به دنبال یافتن راهکارهایی برای تقویت و بهبود وضعیت آموزش سازمانی هستند و در این راستا رویکردهای نوظهور زیادی مطرح گردیده است. پژوهش حاضر با هدف بررسی نقش منتورینگ بر اثربخشی آموزش کارکنان با میانجی‌گری دیده شدن در کار در شرکت توزیع  برق کاشان انجام شده است. روش پژوهش، توصیفی از نوع همبستگی ...  بیشتر